Opgelet! Onze medewerkers kunnen zich altijd legitimeren! Medewerkers die, namens Heuvelrug Wonen bij u op bezoek komen, kunnen zich altijd legitimeren. Twijfelt u? Neem dan eerst contact met ons op voordat u iemand in uw woning toelaat.
Home ‹ Welkom bij Heuvelrug Wonen

Welkom bij Heuvelrug Wonen

U heeft uw huurovereenkomst getekend. Binnenkort start u met het verhuizen naar uw nieuwe thuis. Hier leest u wat tips.

Inschrijven in de gemeente Utrechtse Heuvelrug

Zodra u de huurovereenkomst heeft getekend moet u zich binnen 5 werkdagen inschrijven bij de gemeente. Dat moet persoonlijk bij het burgerloket. Neem uw huurcontract en de huisvestingsvergunning mee. Klik hier voor het adres van de gemeente.

Zelf klussen

Als u zaken wilt veranderen in de woning, bijvoorbeeld een andere keuken plaatsen, een dakraam of een bad. Dan moet u dit eerst schriftelijk bij ons aanvragen.

Liever een goede buur dan een verre vriend

Deze uitdrukking is nu eenmaal de keiharde waarheid. Als buren heb je onbewust veel met elkaar te maken. Als u zich even voorstelt aan de buren is het ijs vaak al gebroken. Houdt rekening met elkaar en ga met elkaar in gesprek als er wat is.

Aanmelden gas-elektra, water en telecommunicatie

U moet zelf zorgen voor een energieleverancier. In de keuze bent u verder vrij tenzij anders is vermeld in de huurovereenkomst. Op de Utrechtse Heuvelrug meldt u zich voor het water aan bij Vitens, de meterstand vindt u op de watermeter. Voor telefonie, telefivie en internet kiest u ook zelf een provider uit. Heuvelrug Wonen voorziet niet in de aansluitingen.

Informatie op deze website

Op deze website vindt u alle informatie die u nodig heeft om prettig bij ons te kunnen huren. Als u iets mist of als u ergens over in zit dan kunt u op werkdagen telefonisch contact opnemen met ons. Wij zitten tussen 8:15 en 12:00 voor u klaar om u verder te helpen.

Reparatieverzoeken kunt u via het reparatieformulier indienen. storingen aan uw cv, verstoppingen of glasbreuk kunt u zelf direct doorbellen via de storingsnummers.