Hoe en waar kan ik een klacht melden?
Via onderstaande links kunt u dit doorgeven.
- Iets kapot in uw huis of wilt u een reparatie melden? Klik hier
- Ervaart u overlast? Klik hier
- Vocht en Schimmel in uw huis? Klik hier
- Klacht over ons?
Wanneer krijgt u antwoord?
U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging van ons, waarin staat wie uw klacht behandelt. Binnen 10 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie. Soms hebben we meer tijd nodig om uw klacht te onderzoeken of is er een derde partij nodig. Dan krijgt u van ons bericht over wat we gaan doen en hoeveel tijd we nodig hebben.
Wie behandelt uw klacht?
Uw klacht wordt door de betreffende medewerker behandeld samen met een consulent sociaal van een wijkteam. Manager Bewoners en Buurten wordt over de klachten geïnformeerd.
Niet tevreden over onze oplossing?
Wij vinden het belangrijk dat u het gevoel heeft dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Bent u toch niet tevreden over het standpunt dat wij nemen of de oplossing die wij bieden? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillen Advies Commissie (GAC). Klik hier voor het klachtenformulier van de GAC.