Let op: Je maakt gebruik van een sterk verouderde webbrowser waardoor deze website mogelijk niet goed functioneert, stap nu over op een moderne webbrowser.
Ons kantoor kunt u alleen op afspraak bezoeken
HomeOver ons ‹ Klachten over Heuvelrug Wonen

Klachten over Heuvelrug Wonen

Voerden wij een reparatie niet naar wens uit? Stond een van onze medewerkers u niet netjes te woord? Kreeg u onduidelijke informatie van ons?

Als u niet tevreden bent over onze service, kunt u ons dat altijd laten weten. Wij vinden het erg belangrijk dat u dat doet. Onze medewerkers proberen samen met u een oplossing te vinden. Bent u ontevreden over onze dienstverlening, laat het ons dan op de volgende manier weten.

  • Leg uw probleem schriftelijk voor aan Heuvelrug Wonen. Uw brief wordt besproken met een leidinggevende. Stuur uw klacht naar: Heuvelrug Wonen, o.v.v. Geschil, Postbus 129, 3940 AC Doorn.

Wanneer u het niet eens bent met het antwoord of de aangeboden oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de regionale klachtencommissie.

Regionale Klachtencommissie KWRU
Per 1 januari 2016 kunnen huurders van Heuvelrug Wonen terecht bij een regionale klachtencommissie. De leden zijn onafhankelijk van de woningcorporaties en komen pas in actie als huurders en verhuurders er samen niet uitkomen.

Klik hier voor de website van de regionale Klachtencommissie en meer informatie over de procedure.

Direct naar

Meer over klachten over heuvelrug wonen