Per 1 januari 2024 zijn Heuvelrug Wonen en RK Zeist gefuseerd. Zij gaan samen verder als NabijWonen. NabijWonen is ingeschreven in het Handelsregister onder nummer 30086686. De overgang naar NabijWonen gaat met de menselijke maat. Aan de telefoon begroeten wij u namens NabijWonen. Alle huurderszaken regelt u nog steeds op de website van Heuvelrug Wonen of op de website van RK Zeist. U kunt ons telefonisch bereiken op nummer 0343 – 53 60 80.
HomeOver ons ‹ Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Hoe ervaart u als huurder onze dienstverlening? Dit is voor ons één van de belangrijkste vragen. Door onze diensten op verschillende contactmomenten te laten beoordelen verzamelen wij daarover waardevolle informatie.

Wij werken dagelijks met veel plezier en inzet zodat u snel en adequaat geholpen wordt bij vragen en wensen.

Een enquête per e-mail

Om de kwaliteit van onze dienstverlening te meten ontvangt u na een reparatieverzoek, planmatig onderhoud of na het proces van de huur van uw woning een enquête per email. We verzoeken u vriendelijk om uw medewerking aan deze enquêtes te verlenen. Hoe meer resultaten hoe meer inzicht we krijgen in onze dienstverlening.

Uw waardering

Wij gaan altijd voor het rapportcijfer 10. Dan heeft onze dienstverlening aan uw verwachtingen voldaan. We vinden het fijn als onze huurders prettig in hun woningen wonen en ons weten te vinden als er iets is. Mocht niet tevreden zijn over onze dienstverlening neem dan altijd contact op met ons. U kunt ons bellen en vragen naar de coördinator van de afdeling. Of u stuurt ons een email via info@heuvelrugwonen.nl. Dan belt de coördinator u terug. We gaan graag met u in gesprek.

Reparaties, planmatig onderhoud en verhuurproces

Als u een reparatieverzoek heeft ingediend ontvangt u vaak een enquête. Deze ontvangt u ongeveer twee weken nadat de aannemer bij u is geweest. We zijn benieuwd hoe u het reparatieproces ervaart. Zowel voor Heuvelrug Wonen als voor de aannemer is het fijn om te weten dat het goed en naar tevredenheid gaat.

Ook na planmatig onderhoud versturen wij enquêtes. Ongeveer een maand nadat alle werkzaamheden zijn afgerond ontvangt u een email. Hoe kijkt u terug op de werkzaamheden en de vaklieden? Aan de hand van de resultaten weten we of we goed bezig zijn, of dat een sommige zaken beter kunnen.

De nieuwe en de vertrokken huurder ontvangt ook een enquête over het verhuurproces. Het is een mooie spiegel om te kijken of dit proces en de dienstverlening goed verloopt.

Als het proces waar u een enquête van krijgt goed is verlopen maar u merkt dat u eigenlijk toch ontevreden bent over iets anders, bel ons dan gerust. U hoeft dit niet in de enquête te melden omdat het daar dan los van staat. We nemen elke suggestie serieus en leren graag van u!

Direct naar

Meer over klanttevredenheid

Click to access the login or register cheese