Opgelet! Onze medewerkers kunnen zich altijd legitimeren! Medewerkers die, namens Heuvelrug Wonen bij u op bezoek komen, kunnen zich altijd legitimeren. Twijfelt u? Neem dan eerst contact met ons op voordat u iemand in uw woning toelaat.
HomeOver onsHoe en waar kan ik een klacht melden? ‹ Klachtenformulier

Klachtenformulier

U bent niet tevreden over Heuvelrug Wonen en daarom dient u een klacht bij ons in. We proberen u zo goed mogelijk te helpen om een vraag of probleem op te lossen. U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging van ons, waarin staat wie uw klacht behandelt. Binnen 10 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie. Soms hebben we meer tijd nodig of is er een derde partij nodig. Dan krijgt u van ons bericht over wat we gaan doen en hoeveel tijd we nodig hebben.

Bent u een woningzoekende en heeft u een klacht over de inschrijving? Dan kunt u terecht bij Woningnet waar u ingeschreven staat als woningzoekende. Klik hier. https://www.woningnetregioutrecht.nl/

U kunt hieronder uw klacht omschrijven en e-mailen naar info@heuvelrugwonen.nl. U kunt het formulier ook per post opsturen naar Postbus 129, 3940 AC Doorn onder vermelding. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen, 0343 – 53 60 80.

Direct naar